شب زفاف یا شب حجله چیست؟
نوشته شده توسط : sibesalamati

شب زفاف یا شب حجله چیست؟

شب زفاف یا شب حجله چیست؟

 

شب زفاف یا شب حجله اولین شبی است که یک زن و یک شوهر در کنار یکدیگر بر روی یک تخت می خوابند. ممکن است که این شب به برقراری رابطه جنسی منجر شود و برخی از موارد نیز به دلیل خستگی زیاد به خواب فرو بروند و رابطه ی خود را به شبی دیگر که آمادگی لازم را دارند موکول نمایند. در هر صورت این رابطه اجباری است و دیر یا زود بین زن و مرد اتفاق می افتد. زیرا تنها از این راه می توانند به تحکیم بنیان خانواده و تشکیل یک زندگی بزرگتر و بهتر بپردازند.

شب زفاف یا شب حجله در همه ی افراد با برنامه ریزی اتفاق نمی افتد ، برخی از آنها نمی توانند خود را کنترل کنند و ممکن است که در زمانی قبل تر از عروسی این رابطه را با همسر خود برقرار نمایند. در هر صورت زمانی که اولین دخول انجام شود زمانی است که یک مرد و زن به یک زن و شوهر واقعی تبدیل می شوند. در فرهنگ ایرانی معمولا فاصله ای بین عقد تا ازدواج وجود دارد که صحیح ترین زمان را برای این رابطه در زمان پس از ازدواج می دانند.

شب زفاف یا شب حجله شب مهمانی که خداوند برای بندگان خود در نظر گرفته تا احساسی که در وجود هریک از ما قرار دارد به چنین ترتیبی مهار شود. تنها همسر خود را شریک بدانیم و این رابطه را با او برقرار کنیم. در صورتی که آقا داماد ها و عروس خانم ها پس از آشنایی طولانی از برقراری اولین رابطه جنسی خود خجالت می کشند بهتر است تا با صحبت کردن این خجالت را کنار بگذارند. در صورتی که نمی توانند باید از مشاورین در این زمینه کمک بگیرند. متأسفانه عدم آموزش از سوی والدین و . . . دلیلی بر این خجالت های نامتعارف خواهد بود.

شب زفاف معمولا خستگی بیش از اندازه می تواند مانعی برای رسیدن به اوج لذت جنسی باشد. به دلیل خستگی های ناشی از عروسی هم زن و هم مرد نمی توانند با خیال راحت به برقراری رابطه جنسی در شب زفاف یا شب حجله بپردازند ، برخی از موارد نه مرد و نه زن هیچ یک به ارضاء شدن نزدیک نمی شوند ، زیرا آلت مرد تغییر شکل و اندازه پیدا نمی کند ، از سوی دیگر هیچ ترشحی از دستگاه تناسلی زنان وجود ندارد و این خشکی و در کنار آن پاره شدن پرده بکارت می تواند با خونریزی و درد بیشتری همراه شود.

 

درد شب زفاف

درد و ترس از پاره شدن پرده بکارت و خونریزی و سوزش پس از آن تقریبا به یکی از مهم ترین و ویژگی یکسانی در این شب یعنی شب زفاف تبدیل می شود.

بیشتر بخوانید: درد شب زفاف

 

اشتباه های شب زفاف

در شب زفاف یکدیگر را درک کنید . معمولا برخی از آقا دامادها و عروس خانم ها برای رفع اضطراب خود از مشروبات الکلی استفاده می کنند که نه تنها هیچ کمکی نمی کند بلکه با سردرد صبحگاهی نیز همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اشتباه های شب زفاف

 

نکات شب زفاف

بهتر است که مردان برای جلوگیری از بارداری همسر خود در اولین رابطه در شب زفاف به این نکته توجه داشته باشند که استفاده از وسیله مکانیکی به نام کاندوم می تواند بسیار کمک کننده باشد.

بیشتر بخوانید: نکات شب زفاف





:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: